Ät en Mac Bean och få se skåran till efterätt...

33467-488733467-4886


DRog en lunch på Mac d...
där bjöds det på kanelbular dagen till ära, men jag avståde.

Valde en Mac Bean.. me love it .


Jag Lena Filip mumsade lunch för att sedan  låta Lilla Filip gå på dass.. men heeey heeey va är det mitt högra öga skådar ?

Spana in efterrätte vilken läcker bit.. mitt öga skådade..

skåran Mums ;)


( Bild tagen genom ett skitigt Mac d fönster i örnsköldsvik )


Kärlek   / Natta Madicken upp och  studsa.. för trappen Läsa saga står  på menyn.

Kommentarer
Postat av: Pia

men såååååååå jävulskt!!!! Mooooaaaaaahhahahah!
Kungligt värre hihi!

Postat av: Anonym

Hmm..gör man verkligen så där? okej, man ser inte ansiktet. Men iaf..?

2007-10-04 @ 22:45:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Pia :
Kungliga skåran ;)
anonym : Ja jag gör så....
sånt som du aldrig skulle våga ;)

2007-10-05 @ 18:28:42
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Det handlar om respekt. Jag har respekt för andra människor. Något som inte du har.

2007-10-05 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback