Bakdag bak dag heeela dagen ;)





Jag och Jimmy i vårat  esse ;)


Jag bakade negerbollar.
Gjorde marinaden till kycklingfilen som strax ska ätas.
Gjorde våffelsmet tills i kväll.

Jimmy håller på med blåbärspaj till det ska vi ha vaniljvisp.
kan det bli bättre ?

Känner mig som en riktig gotteråtta i dag hiii hiii.

.



Hela familjen drog en välförtjäntlig sovmorgon klev upp 8.20
Ibland  får man missa saker ;)

Hela livet förstörs liksom inte.


 Fick  en 30 min  ben fot och rygg axel oljemassage i dag
hur underbart som helst.
Nu känner man sig riktig skönt avslappnat i hela kroppen ;).



Kärlek Respekt Gotte råttan Jessica

Kommentarer
Postat av: Mira

Så sugen jag blev nu!!! Men jag hatar bakning.
Ha en bra dag!

Postat av: Johanna

Åh, blåbärs paj! Stor favorit här! :) Ha en trevlig kväll.

2007-10-16 @ 20:33:20
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mira : bakning som är så mysigt att göra ;)

Johanna ;
Here to ;)

2007-10-20 @ 13:17:26
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback