Billyfjong shopping...




  Lite har  man hunnit med.

 I går var det jag kenny på stan innan han skulle åka till sin pappa.
Han hann med att spendera en hel del pengar på en massa fina leksaker.
Pokemonkort gogos mm :0)
Jag hann med lite andra saker.

Bild 1 : second hand : Strumpbraller Madicken. Plysch overall baby. Pyjamas baby.

Bild 2 : Röda korset : Mössa som kenny valde.
Vantar baby i sann retro färg.
halsduk mig i sann 70 tals anda.

 Bild 3 :  Var in på MOYO med kenny han skulle kolal skejtar och jag presenter till honey som fyller år den 21 okt.
Kenny fann denna fingerboard spande även på snygga brädor.
Dock har ej MOYO brädern akommit in än.
Dock ej med på bild är älsklingens presenter som vart en ap snygg BILLABONG mössa.
Snygga sexiga gorilla  boxer.

Bild 4 :  fyra hm : Organic cotton troser barnavdelningen  moi, sov i  dom i natt super sköna.
Halsband.
och sponge bob tjockare sockar kenny.

Bild 5 :  DIN SKO skönaste varmaste stövletterna din sko ;) Me like me like.


Bild 6 : Vila Tunika i svart  härlig modell.
Svarta knäsockar  med knapp.

Bild 7 : Mössa hm ME.
Parfym Naomi me att ha i väskan.
Fin choklad till min älskling.


 På Lindex vart det en långärmad cool body till baby och sötaste monster mjukisen som ligger inne i barnvagnen nu.
Turkosa   vinter vantar  till Madicken ska passa hennes brun turkosa overall / två delade dress i vinter,.
Fullkomligt älskar den färg kombinationen..


Ruggigt nöjd över våra fina saker vi shoppade.


Jag är lycklig ändå in i själen.
Älskar min Famillj och våran baby.
Det är kärlek på  hög nivå.

Jimmy Jag älskar dig högre än himmlen.


* Kärlek *

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har köpt ett par STÖVLAR inte stövletter!!! Stövletter är något helt annat!

2007-10-13 @ 12:06:36
Postat av: Anonym

Fy för att se ut som en porrstjärna, med kolsvart hår, smaklösa piercingar, dra perversa skämt och ha barn med olika män....

2007-10-13 @ 12:44:15
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym 1 : detta är stövletter stövlar har
man då det regnar ...:0)

Anonym 2 : Porrstjärnor är sexiga :0)
att ha humor är en merit som du verkar sorgligt nog sakna.
men heeey du kan inte vara som mig ;)

Postat av: Anonym

Stövletter är fotbeklädnader som liknar stövlar men saknar de för stövlar karaktäristiska höga skaften. De kan också liknas vid kängor men brukar inte vara lika robusta. De har tidvis förekommit i modet för damer. Ordet är bildat till ordet stövel med tillägg av en försvenskad form av den franska diminutivändelsen -ette.

2007-10-13 @ 14:23:51
Postat av: Anna´h

Vad e´det för någon jävla avundsjuk , patetisk råtta som e´inne & kommenterar massa med skitsnack på din blogg ??
E´personen så jävla ball , som den verkar tro , så kan den väl för f - n skriva sitt namn !!
Looser ...
Har man inget vettigt att säga , så kan man väl knipa igen lika gärna !!
Känner inte dej ( Jessica ) men efter att ha läst din blogg ca 2 gånger per dag i ett års tid , så tycker jag att du e´en fantastisk kvinna , mamma , sambo , vän , älskare !!
Ha en underbar helg & ta hand om varandra
Massor med kramar ifrån Lidköping

2007-10-13 @ 16:45:57
URL: http://missmother.blogg.se
Postat av: tova

fint!

2007-10-13 @ 18:57:11
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

anonym : seriöst en lördag att du orkar ;)

Anna H
: Tom råtter är sötare och
finare än dessa patetiska kommentarer i samma ip numm,er ;)
Mohahhahah dumt att man vet vem det är
hahahhahaa.

Im the bst fuck the rest,
You are so qute :0)

Tova :)

2007-10-15 @ 18:04:26
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback