Ettmjukt paket till dig och ett till dig och ett till mig :0)

33467-5045





Första anhalten på stan sen eftermiddag vart second hand.

Hittade en söt ängel som pryder ena vardagsrumms fönstret.
En liten vas som är på toaletten nere att ha  sax läppglans mm i .


Eftersom förkylningstiderna börjar att invadera tycte jag att det var smart att köpa ett paket rosa lambi till oss var
Dessutom så stödjer man cancerforskningen då man köper dessa.

Stövlarna är dock 1 storlek större men heeey man får väl ta tjocksockar i
för snygga att motså hade kostat 998 :. ny betydligt dyrare.
Dom ville bara hem till min sko garderob.

På  VILA Fann jag denna underbara vita blus
som jag  letat. Det roliga är att storleken är small och jag kan ha den nu hahahhaha ;)
but heyyy den kommer sitta snyggt sen då baby är född.

En  snygg klänning fyndades oxå frn VILA i storlek small men klämde  till  vid boobsen men dom blir ju mindre sen ;).


Kenny ville köpa nåt till Madicko så det vart denna lilla pippi boll.
Medans han själv valde en Pokemon tavla.



Förutom detta var det kenny som handa bla pokeomonkort och lite leksaker han för tillfället sitter pysslar med.


Dags att stänga datan för en stund..... cops på ingående.


Jag vill känna din kroppslukt i mina näsborrar jämt.
Du gör  mig hög på kärlek  Honey,




Kääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur många barn har du? Hoppas allt går bra tills förlossningen :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Frida : Jag har 2 en dotter på fyra Madicken
En som som fyller 7 år på lucia.
och Min tredje som kommer på lucia med kejsarsnitt ;)

2007-10-31 @ 19:15:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malin

Riktigt snygga stövlar, vart hittade du dem?

2007-10-31 @ 21:41:51
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin :
Tack second hand splirrans nya ;)
det kallar kag fynd hihiihihi ;)

2007-11-01 @ 18:17:50
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback