Its NOT a just another day its THE day.




Dagen som för fyra år sen var en värld av prinsessan.

Madickens 4 års dag har kommit våran prinsessa blir 4 år i dag.

 För 4 år sen lades du på mitt bröst med dom finaste kläderna
det mjukaste håret
den ljuvligaste lukten man nånsin kan tänka sig.
 Du kom till världen med planerat kejsarsnitt.

över 5 kg tung  log du mot oss.

Efter 2 timmar efter op kom din storebror och tittade på dig.
han frågade mig men mamma vart är snoppen. ?
Sen såg du att det var en lillasyster
och undra MEN HAR HON NÅT ARSEL DÅ ? Garvar ;)  min stjärna
en lillasyster som du vårdat ömt under dessa 4 år.


Vi har uppleft all sorts kärlek med dig.
Vi har sett dig växa upp likt den prinsessa du är,
En av mina ögonstenar.

Det är kärlek på en så hög nivå att ni aldrig kommer att förstå.




 Dagen till ära har vi kalas för Madicken  med nära och kära.

I morse sjöngs det  för det är ien vanli dag nej det är Madickens födelsedag hurra hurra hurra.

 Av Jimmys föräldrar fick hon en dockvagn ( kombi ) som ska vara över vånigen så får hon ha den andra nere ;).


Av oss öppnades det paket innehållande prinses mygg  rosa gris sugrör.
Ekologiska sockar
Retro Tunika
Tiger plysh dress.
Pony nattlinne
mössor
En groda som bir en prins.


Du log så där lyckligt att du kan få allt att smälta.


Ditt hjärta  finns hos oss.


Jag är lyckligt lottad över att få följa dig genom denna resa ochvara din älskande mamma.



/ Jessica din mamma då nu för alltid.

Kommentarer
Postat av: Görel

Vad fint skrivet!! Får en tår i ögat!!

2007-10-27 @ 12:34:10
Postat av: Emma

Grattis Madicken! ;) Vad fint skrivet Jessica! En liten nyfiken fråga bara... Hur kommer det sej att du valt(?) planerat kejsarsnitt? Kramis

Postat av: Idun

Håller med föregående talare, verkligen jättevackert skrivet!
Grattis Madicken

2007-10-27 @ 14:44:42
URL: http://iduns.blogg.se
Postat av: K

Grattis till Madicken =) själv blev man 20 i förrgår ;o)

Såå Kenny fyller år samma dag som den lilla ska få kika ut? =)

2007-10-27 @ 16:11:32
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel Tack ;) Hela hon ( Madicken berör mig dagligen)

Emma : Tack Emma ;)
Inget man direkt väljer utan jag har gjort kejsarsnitt med mina andra barn ;).

K : Grattis i efterskott.

Yeees han fyller år på lucia då baby ska komma :=)

2007-10-27 @ 19:55:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback