Jag säger op och hoppa...

33467-4905


 My life is .. busy ;)


 Men heeey i have that time for a sec now.



 Hel underbar helg med vänner och min älskade Älskling min man.


Man har inte ens tid att kolla Mailen.

Bara ägnat tid till oss själva.



Höst ute solen skiner men kylan biter tag  om hela kroppen.

Inväntar Mamma som ska ta farväl av Hundvalparna.
och Hämta tyg hon ska sy påslakan och blöjväska  till baby.


Jag är kär.. ni vet så det att det bara pirrar till i kroppen.
Varje gång jag ser han pirrar det till...  han är den bästa min Jimmy.

Var en stan på stan i går efter Jobb.
Handla julklappar mat och kläder till mina kids.


Kvällsbesök av Faster Lena och hennes 2 barn , Hälsa på lilla Milou jue.
sen fick filip sen present från Madicken traktor med släp.





Dagen frulle : En dumleglass 2 glas vatten en solros panini med  vitlöks salami 2 plommon.



Dagens Lunch :  Trädgårdspanna med kyckling fileer potatis.

Dagens fika med Mamma : The och Choklad bollar.

Dagens bästa : Snart blir jag mamma  för 3dje gången.



Kääääääärlek Respekt .

Kommentarer
Postat av: Jessiiica

I give u some love;)

2007-10-09 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback