Mama brev. Fyra år av sorg...


Bjuder på månadens mama brev från tidningen mama:


Fyra år a sorg.


Idag var det fyra år sen min kompis och hennes lille gick bort under en förlossning.
Min kompis varden ingen kunde säga något ont om, hon var populär då vi växte upp.

Vi planerade att skaffa barn samtidigt bo i radhus brevid  varandra, ha grillfester.
Hon dog, hon lämnade en dotter på 7 år  efter sig , en sörjande man  en man som både miste sin förstfödda son  och  hans fru.
Hon dog efter att hon flyttat in i våran "radhuslänga "
HON gjorde  mig till den jag är i dag.
Nu är sorgen fortfarande stark men det spänner inte lika ofta i ansiktet  när någon nämner hennes namn.
Nu kan jag le när jag tänker på henne.

Fyra år suddar inte ut minnen tårarna blir bara torrare med åren.


Vännen för evigt.











 Att som mamma läsa det svider i mitt hjärta varför just dom hon hennes barn död...
 En människa ska INTE behöva uppleva detta Ingen ska behöva uppleva en sån hemsk sorg.

Med detta vill jag  säga ta aldrig varandra för  givet
lev varje dag som om den vore den sista
sist men inte minst spridd kärlek.


/ Kärlek Respekt Mamma Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback