Mamma son dag på stan på en solig höst tisdag.

                                   


  Vart en mysdag med kenny på stan i går.
Vi fikade.
Han  spanade / köpte med sig  leksaker.

Själv var jag in på indiska för att spana efter en speciell grej som dock ej fanns.

Fick med mig denna LDB ansiktscremen helt gratis ;)

spanade på Röda k , mina ögon föll ej på något.

Däremot inne på second hand fann jag denna snygga street klänning till Madicken och en snygg brun ljol med lite hålmönster
perfekt att ha nu i höst och brunt är verkligen en av mina favvo färger.

Till baby ( Lite större storlek ) Fann jag denna snygga stickade pippi tröjo wiihoo. och en snygg Diesel t-shirt.

Inget för  gravida mamman denna dag.


Bara vi två.
supermysigt.


 Kvällen gick i tv tecken.


Dvs softish ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback