Med en enkel tulipan....

33467-4877







Yeeeeeees i dag fann jag den perfekta RETRO nappen / Nappflaskan i brunt... im so happy im so glad that i found you.


På vila fyndade jag en enkel snygg mjuk stilren skjortklänning ett linne och et skärp.

På kappahl vart det häst troser till Madicken. och en snygg dunosarie mössa till kenny.

På röda korset fyndade jag ett nytt spel som ska testas till helgen.
Madicken valden en Puh bok.
Jag ett snyggt pärlhalsband.
Och en docka i  stickad åkpse som Madicken ska få då hon fyller år.

 2 mössar en body 15 kr som hittat.

På vero moda fann jag denna vackra underbara skapelse.
en snygg stickad koft poncho cape.
LOVE it ska dock inte börja använda den förens efter baby kommit.


Sist men inte minst second hand :

Klänning Madicken Munk tröja till baby 2 par lovika vantar ett par Madicken ett till baby.

sen även en mörkgrön väska och 2 gosedjur och en nappväska.
visar bild sen glömde ladda upp.

Njuter av 2 valpar i soffan och en vetekudde på magen.





Du är den som får mig hoppa  skuta
du är den som får mig vilja skrika
du är de som får mig lycklig.
Du är den som håller mitt hjärta ömt.
Du är den jag älskar
Du är den jag vill leva med.
Du är du och jag älskar  dig för den du är   Jimmy wallin den finaste den vackraste det bästa av allt du är min /våran
Jimmy Glimpan.


Att vara din är det bästa You are the one that makes my life complete.






Kommentarer
Postat av: Å

Åh du hittar så mysiga saker till dina ungar. ^__^
Jag tycker det är så dåligt med roliga butiker här i stan vad gäller barngrejjer. Ok att jag gillar H&M men alla handlar där.. :/ Tacka vet jag de second hand-butiker vi faktiskt har. :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


A :
Hii hii älskar att fynda :0)
och ha lite som alla andra inte har :0).
mHm har lte haöv trist stuffs.
med second
hand mm är ju det bästa :0)

2007-10-04 @ 18:55:52
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback