S Ö T N O S * Lördags bak.

33467-4977





Gårdagens  shopping  en del av det :


Sötnos nappar till lilla baby från Lilla mirakel fullkomligt älskar den butiken.


På indiska fann jag en julklapp kenny väska med pirat.
sen en glas buddha till sovrummet.

På stadium  hittade jag dessa fina skor till  kenny som han kan ha nu då snön kommer :0)
Kalsonger i camo och vitt till julklapp / då han fyller år.

Hittade en massa fint på lagerhouse som ni ser och mer ska det bli  / vart det.

Sen vart det en tunika på Hm  som man kan ha nu då man väntar baby  men även sen i turkost med fickor.

 Kommer bli ett besök där uppe igen på Fredag ensam med honey.
shoppa lagerhouse och kika  ytter kläder från everest till kenny på stadium.

sen ska jag kika om organic cotton dressen till baby finns på Hm i umeå :0)
man kan ju alltid hoppas.




Tjong i medaljongen.




Inför älsklingens födelsedag har han nu bakat drömmar, blåbärspaj, blåbärs hallon paj  och nu kladdkaka.
Jag köpte glass strutar till barnen ;).



kärlek Respekt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Alltså jag undrar varje dag efter dina shoppingturer, HUR HAR DU RÅÅD :O

Postat av: Malin

Grattis Jimmy på födelsedagen =)

2007-10-21 @ 11:39:31
URL: http://malinsedin.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vill inte framstå som pessimistisk även om det är det jag gör.. Men jag kan inte förstå att du vågar köpa så mycket grejer till din ofödda bebis, tänk om där händer någonting oförustsätt under förlossningen (kejarsnittet)..

2007-10-22 @ 12:55:01
Postat av: =)

Måste fråga vad är dina hundar för ras?? Är de blandningar?? Dom är supersöta!!!

2007-10-22 @ 13:27:56
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Elina : ritch bitch or npt ;)
Älskar att shoppa dricker aldrig pch spenderar pengar på sånt jag gillar ;)

Malin : han hade en fin dag tack vännen.

Anna :
Varför skulle nåt hända..?
den
attutyden till sitt ofödda barn kan man ju inte ha då skulle man
ju behöva besöka psyket var och varanan dag och det är jag ej intresserad utav ;)

:=) Blandraser med dvärpudel powderpuff kings charles och frisse hund ;)

2007-10-23 @ 08:37:23
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback