Tack

SKUMMISAR / FILURER RETRO BARNVAGNSHÄNGE I PLYSCH!!!



 Hade en oerhört jonnig natt  där det tryckte på ryggen som utlöste att mina arma domna och spydde som en gris..
kunde heöt enkelt inte alls sova trots massage pussar och kli på ryggen :S och magen.

Älsklingen kompensera det med pannkakor till frulle med glass ;)
det uppskattades av alla här hemma,
Har legat myst i sängen lääääänge i dag .


 Kom nyss hem från att ha blivit bjuden på mat av älsklingen på Thai house i gullänget smarrigt värre.
Valde kyckling i kokosmjölk röd curry  och thai grönsaker. Ris och sallad och en coke till.

Mycket smarrigt.

 Hann med att hälsa på charm trollet Milou hemma hos Lena.
han e ju för bedårande söt ;)
charm nissen.


 Nu  är det pyssel på schemat.
Jag Madicken Jimmy ska äta frukt talrik pyssla med tummen . Kanske visar er en bild sen på våran lilla konstnärs
mästeverk.


Sen blir det nattning.

 Ska äta  nötter choklad dricka coke äta frukt kika på film få långmassage i kväll.
så mysig tid vi upplever tillsammans nu, med magen och sparkar.

Du är den som får mig le
känna värma
kärlek.
Du är den enda för mig älskade Jimmy.


Kärlek Respekt Mamma J .

På bilden ser nu senaste köpet till baby. ( skummisar  till barnvagnen )

 Bliw två kidsen ( den bästa för små barnahänder ) kropps tvål röda bär Madicken .
Deo me och Alfons flaska till baby sen.


Varje gång jag ser dig pirrar det i min kropp, du är allt jag vill ha KÄRLEK.

Kommentarer
Postat av: Pia

Myspys äe det bästa!!!

Ps, vår lilla kissemisse gillar morotskaka han me´!!! han satt på assietten jag höll i min hand
:-)
Ska lägga ut en bild i morgon!

Sov gott o njut av din massage.

Härligaste tiden med magen är nu!! Efter v.30!!! Jag är avis KramiZ / P

Postat av: Å

Åh vad har du köpt den saken till barnvagnen? Så söt.

2007-10-15 @ 08:41:55
URL: http://plysch.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Pia
Ja verkligen man ska unna
sig det bästa
tillsammans.
Massera pussar och
en massa kärlek.

Hii hii hiii morotskaka jaså
lill sparven
gillar det med :0)
ska kika bloggen din sen efter bild bevis ;).

Ha en fin måndags kväll.

Å : Design Anna hökberg brukar finnas på svenska dsign affärer ;)

mvh Jessica

2007-10-15 @ 17:57:35
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback