Djävla pågenbröd bil...

33467-4675¨






 I såna här väder ( ösregn )
krävs det att man har både stövlar och regnjacka på sig då man ska lämna Madicken / kenny.

Men inte hjälpte detta mig  eftersom  satans djäkla pågen bilen kom i full fart och dränkte ner lilla Balla
Madicken och Mig grrrr.





 Nu ska jag leka hurt bulle dammsuga skura.


Sen Jobba vid datan
Sen ska vi till barnens hus köpa bilbarnstolen som kommit.


Det blir en Acta Graco II  med tillhörande bas :=) I färgen svart  röd.
Lovar att knäppa kort och visa sen :0)



Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

ahahahah har du på dejj den dära fuuuuula regnjacckan *asg* ;)

Postat av: Sindy

vart ahru köppt dina snygga stövlar.... kram sindy

2007-09-10 @ 14:36:53
Postat av: Sindy

vart ahru köppt dina snygga stövlar.... kram sindy

2007-09-10 @ 14:37:32
Postat av: Petra

Hallå!!!!Vart har du hittat stövlarna???vill oxå ha,fanns de i rosa :)
cool regn jacka oxå.
kram Petra

2007-09-10 @ 17:14:48
Postat av: Anonym

vart köper man såna där stövlar, jag har letat överallt ?, jag skulle vilja ha ett par i svart. Kram

2007-09-10 @ 20:18:26
URL: http://mliaaa.blogg.se
Postat av: Johannah

Fan vilken snygg regnjacka! om jag hade en sådan skulle jag nästan hoppas på regn! :)

2007-09-11 @ 11:03:26
URL: http://JohannahF.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback