du vill äta pizza med mig ?






HONEY IM HOME.
Only for a short while...


sitter här nu duschad.. väntar på min vapendragare Malin...
vi ska flotta pizza :0).
we are the pizza face.. med oss har vi mini huliganen Madicken.. som oxå ska slica pizza med oss jammie jammie jammie.


Intensiv dag frn tidiga morgonen till halv fem puuuh.


Kenny ska få vara ensam med sin pappa i helgen.
Första på läääääääääääääänge ;).






 sen ska  jag unna mig nåt gott till våran brud kväll :o)



Birde birde nam nam...


catch ya on the flip side..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe jasså inte viste jag att jag va din vapendragare ;) hehehe och minihuliganen madicko =P
*asg* Tack för ikväll :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin :
Prat kvarnen Jessica och Madicken vem vet måste ha smittat henne med hennes prat mun lädret går ju i ett ;).
Hoppas att du får en fi dag och kryar på dig i dag :=)
stor dag i morgon då du ska sjunga på dopet jue :=)
ha det toppen håller på lägga in bilder på bloggen :=)
Kraaaaaaaaaaaaam

2007-09-22 @ 08:51:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback