Med en ballong i min mun glass på min kind sussar jagså sött..

33467-4761


Jag har bildbevis jiiihoooo....

Oki eter en smarrig pizza med bea sås oxfile och jordnötter
2coke senare och sallad oliver och starka grejjer   vart det afären för en 88... som alla smaskade i ( alla hade varsin egen )

Hem kikade csi ..  surrade  ( JAG SURRADE  VILL SÄGA ).


Då Malin begav sig hem gick jag upp  bortsa tänder Madicken och börja rengöra till kaninerna,
hon gick snällt till sin säng..
5 min  senare  möts jag av detta..


somnat med en ballong i munnen .


Vrålgarvade där ett bra tag ;).



Dagens planering :  Status nu Kika barn tv    Madicken frulle jag frukt Jimmy sover .



Sen ska jag ut med hundarna i gen ;)


Duscha tvätta håret i mitt nya schampoo och platta håret fixxa dona.



stan kika fleece set i brunt Madicken.
Köpa sockar kenny.
Köpa bilbarnstol Madicken ( kudde med ryggstöd  så får Kenny ta Madickens kudde ).

Köpa  maten inför i kväll tacos.

KALAS.


Alex fyllde ju 8 i torsdags i dag är kalaset och Madicken ville dit gratta Alex och leka med Filip.



Hoppas ni alla får en lila fin dag som vi.


KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va madicko är söööööt =) Du är bäst Madicken!! ;)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin : Hiihiihihiiihiihih :=) Hon hälsar :=)

2007-09-22 @ 10:44:20
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: anna

vad söt din lilla tjej är då :D

2007-09-22 @ 21:26:40
URL: http://annascloset.webblogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anna :0)

2007-09-23 @ 19:24:43
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback