Min lyxiga Lördag.

33467-4723


 Underbar dag..

Började med sovmorgon då Jimmy tog båda barnen och gjorde frukost.
Sen fick jag frukost på sängen och tidningen.

* Dagens frulle 2 grova Mackor  med  medvurst och gurka.
Ett glass coke
en uppskuren apelsin
en banan
en bulle.

Mums och  tusen tack min älskade man.

Sen vart det ryggmassage stel i ryggen efter en baby som sparkar.

Dusch fixxade i ordning mig.

Sen följde hela familjen med mig till bussen ( skulle få en tur på stan helt alone )

söt familjen som vinkade  av mig vid bussen.



Helt underbar dagmed lite shoppng go fika  och va med Faste Lena :=)


Dagens middag vart Färsk pasta bologgnese med riven mozzarella. och kvist tomat och coke.
Gjord by kocken him self MY honey boney :0)

Kärlek Respekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback