Nigga what Nigga who ?

33467-4643


Puhhh full rulle hela dagen :0)



 Nyss åkte Malin hem efter en soft kväll  då vi käkade chokladbollar drack coke ur glas flarrer och cheese bolls.


Fick lov att tvätta alla mina säng kläder pga av kennys kompisar som har spilt FANTA in my bed grrrr...
that make me verry angry grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.


Var på stan en snabbis och gjorde lite fynd :0)


Sitter nu och väntar på sista tvättmaskinen som ska torktumlas till sängen.


Barna ligger sover som små nassegrisar nyduschade och fräscha.

ska unna mig en snabb runda på stan efter jobbet i morgon.
Bla ska jag kika röda korset som jag ej hann med i dag.

ska ladda över lite pictures från kameran :0)
 och rengöra till kaninerna, känner mig som flitiga lisa :0)



Kärlek Mamma J

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för ikväll :D

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin : Tusen tack själv älskade vän :=)

2007-09-09 @ 17:25:10
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback