You cantwear this im wearing tha police daaannaaannaaaa

33467-4750






Dagens  gravid mamma i vecka 27 Tha clothes she is wearing is :

* Vintage stövletter fynd från Röda korset.

* Strump byxor vila.

* Stickad tröj klänning  med polo vero moda. ( Under ensvart tunn klänning hm )

* Dior vintage bag.

* Jacka ( nerpulad i väskan )

Brillor POLICE.. oki jag erkänner jag ör smyg förälskad i dom ;)


 Snopp glömmde köpa fisk foder får ta det då jag hämtar kenny från fritids ;)
smurto bengan .

Kommentarer
Postat av: sanna

nice :) gillar att du skrev "nerpullad" haha:D

2007-09-20 @ 15:07:47
Postat av: Jennifer

åh, jag har fyndat ett par ungefär likadana stövlar på second hand. :D Snygga som attans!

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Sanna : Pulad ;)
Jennifer : Åhh soft kallar det fynd ;)

2007-09-20 @ 21:56:12
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Grymt läcker mamma som jag vill sätta tänderna i morr..

2007-09-21 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback