- Cherryblossom luftballong baby

33467-6821





Mammas go skit mår bra och busa roch skrattar och har sig.
Spanar in storasyster som äter chips ;).



Över till nåt annat ev kommer vi behöva åka ner till Nyland och kastrera Balla.
Bättre där sen kan i åka på ikea samtidigt.
ska köpa en ny Hundbur / väska att ha i bilen då vi åker ner med han.
Stackaren ska sövas ner och allt:S
Hoppas att det kommer gå bra med lill gubben min ;).



Har städat / diskat och donat med papper i köket medans satt Bambi 15 min i barnmatstolen och spanade och dregla ner sina leksaker.






 Kääärlek.

Kommentarer
Postat av: miian

neh men jisses så söt hon är lilla Bambi,fan om du svarar på mina kommentarer skriv gärna i min blogg,du hinner uppdatera 20bloggar mellan varven jag hinner läsa :(
Försöker ha koll,men går inte så bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback