- Det är vår vinden i mitt hår smala lår spretande tår

33467-6761


-  Ja vad  visar jag er nu ?
Om inte dom första  tussilagona  för i år ;).


En tvätt är redan ut hängd.
Dags för nummer  2 att lufta sigoch nummer tre in i maskinen.
Alla sängar alla filtar ska tvättas.
Det ska lukta arbete och  nytvättade  kläder som luft torkas ute i solen/ vinden.


Fredag och jag ska nog unna mig en sushi,
Jag och Madicken och Bambi skahandla bokstavskex till barnens myskväll.

Mycket viktigt att Madicken ska ha den rosa förpackningen ;).




Har ni för  er denna fredag ?
Njuter ni av solen kanske ?


Kommentarer
Postat av: Mia

Va härligt och hänga ut tvätten i solen... jag städar hela huset och tvättar...har haft möss på besök som katten slaktade i köket så allt ska saneras. hahaha! Usch!Så skönt med sol och värme ska fixa kladdkaka och kaffe på verandan om en stund... :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mia : Ja det är verkligen skönt både för mig och kläderna ;)
Miljövänligare än att använda torktumlaren ;).,
Åhh skönt att ha en sån städdag
man känner sig så duktig efter allt slit sen luktar det
ju så gott.

sen på kvällen kanman unna sig nåt gott
utan dåligt samvete ;).

2008-04-18 @ 10:25:32
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback