- Ekologisk Barnmat.

Snart kommer Bambi att få testa smakportioner då hon blir 4 månader imorgon.
Hipp har ett bra ekologiskt urval.

Använde mig utav denna gröten till Madicken med bra resultat.

Kul att fler barnmats företag lanserar ekologiska produkter i deras barnmats sortiment.

Hela deras sortiment är kravmärkt,
Hela 55 produkter har dom i deras sortiment.

Åretvar 2002 då HIPP lanserades i sverige med mycket goda förutsättningar.

Som nu 2008 är det mer viktigare än nånsin att välja det ekologiska valet.
Till både barnen och dig som förälder.

kolla in sidan
www.hippbarnmat.se  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köper själv ENBART av just hipp harvarit mycket nöjd till mina 2 tvillingar kul att du skrev om deras barnmat så fler ser detta.

2008-04-10 @ 19:58:58
Postat av: Kristin

Ja jag ger Nova Hipps gröt just nu med. Ha en bra kväll, kram!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Hade
hipp till min äldre dotter och harvart mycket nöjd ;).

Kristin : Vad roligt vill hon äta gröten ?

Ha det fint

2008-04-10 @ 21:09:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback