- En del odlar skägg andra växter

33467-6867


- Kenny har fått sina egna hjärt kruka att ha med till skolan då han ska odla växter hihiihihi.






 ( Detta skrevs i går men gick ej att publicera så jag gör om skiten )




Kenny fick ett nytt matset att ha till sina  ytflykter på  skolan.

En rosa randig tröja till kenny   ja killar  kan faktiskt ha rosa ;).

På Hm vart det en body mist att ha med i väskan  om man vill fräscha till sig.
Hårspännen som jag  får dela med Madicken  och ett färgglatt halsband.

Mini solbrillor Hello Kitty Till Bambi ;).


Mössa  i rosa / virkat . Madicko.


Träningsbralla stadium.
Troser ett måste tror nån äter upp mina troser ;).





 Dagen i dag blir att vara ute i solen dona.
sen  kommer ev snickaren måste   beställa dörrar övervåningen till barnens sovrum och till vårat sovrum.
Får hålla utkik efter han ;).




 Hund buren är uppsatta med ska ha den då vi åker kastrerar  Balla
 och vaccinerar alla  valpar ;).



Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Linda Bunn

Ja, undrar vem som är trosätaren i Er familj *söker frenetisktochtrormighittanågonochförattintenämnanågonvidnamntrorjagmånnedetärBambislillapappsensomärtrosätarenifamiljen?*

Kramiz

KalmarLinda

2008-04-24 @ 08:51:21
Postat av: Linda Bunn

Vad konstigt!

Halva mitt inlägg bara försvann!!

Så kan det gå....
Få se om det funkar nu?

Ha en go dag!

2008-04-24 @ 08:53:37
Postat av: Petra

Coola brillor:-)träningsbyxorna vilket märke?jag köpte ett par därinne svarta soc tro ja de hette jätte sköna alla fall kramiz

Postat av: Hanna ^^

klart att killar kan ha rosa! Rock On Kenny! ^^

bara en dag kvar av tävlingen... hihi! spännande!

2008-04-24 @ 09:09:17
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda bunn : kanske ett monster som äter inlägg / kommentarer med ;):

Petra :
Tack bambi har dock ej testat dom men snart så ;).
Soc
hihiihi kanske samma lika som mig vi har ju lika
i mycket nu hihiihihihi ;)

Kram

Hanna
Yeees en dag kvar vinnaren dras i morgon ;).

2008-04-24 @ 16:00:53
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback