- Ett gammalt inlägg.


Tio djävla ruttna år för att ha avsiktligt dödat bragt en liten kille på livet pga av psykiskt sjuka föräldrar
Om man ens kan nämna dom vid det namnet Föräldrar ?
Hur kan man vilja ett barn så pass illa ?
Varför ?

Hur många tankar vi än sänder dig bobby kommer vi aldrig få dig levande på jorden
se dig skratta
se dig cykla
växa
vara ett älskat barn
Plötsligt bara borta

Mina tankar sänds till dig varje kväll
du finns i mångas tankar / människor liv
I mina ögon var du en kämpe
Önskar att nån kunde ha räddat dig i tid
varför fick du aldrig den hjälpen du behövde ?
varför var det ingen som såg bobbys Tårar
hans föräldrar svek
och samhället sviker dig oss alla genom att inte Låsa in dom för gott och kasta Nyckeln.

Du är och kommer förbli en stor stjärna på Himmlen
som jag på kvällarna tittar upp
lyser så starkt

Du är en stjärna Bobby och ditt liv kommer aldrig att släckas där uppe

Rip Bobby .











Fortfarande nåt år senare tänker jag fortfarande på Bobby pojken som ingen såg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de hittade honom vid en sjö
där jag bor, lite läskigt
och sjuka människor ! :/

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Nämen guuud vad hemskt :(

2008-04-13 @ 14:29:56
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback