- Freedom




- Ännu en skön natt. sov hur skönt som helst.
Bambi Vaknade 3 ggr i natt då  ammade jag henne.

Sen vakna hon vid 8.30.

Kenny Madicken klev upp 8.00 såg på Barn tv och åt frukt.

Hade hoppas på ett soligt norrland men icke.
Kanske i morgon då ?.


Ännu en  natt då Kennys pappas ex suttit uppe hela natten ändå fram till halv fem på morgonen och skrivit anonymt på bloggen hur orkar man ?
 Varenda dag ser jag hennes ip på både familjeliv och bloggen snälla  Marlene skaffa dig ett liv du kommer aldrig kunna bli som mig eller leva som mig.
snacka om äkta stalker ......
Blir bara mer  till polisanmälan  / pratade nyss med polisen och ska även lämna in  detta hon skrev hela natten.
Det roliga är att hennes ip nummer är blockat men hon fortsätter skriva hela nätterna :S
 I feel so sorry for you.


På nätterna sover jag har sex ammar Bambi
inte fan sitter jag och  läser nån blogg vid den tidpunkten och leker anonym ?
whats up with that liksom ?






 wiihoo vad är det jag ser jooooo det börjar spricka upp och bli blått.
Kanske blir en skön långpromenad senare guuud så skönt.

Nu ska jag  pyssla med dom stora barnen kanske klippa kennys hår lite om han vill.


Kääärlek Respekt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tragiskt nog så verkar människan inte förstå att varken du
eller stefan
vill ha
henne i era liv.
Det är väl det som tär i hennes kropp
att hon vägrar förstå.

Tack för en fin sida
med en bra blandad kompott

2008-04-05 @ 10:17:42
Postat av: Görel

usch , man undrar vad en sån kan ta sig till. tänker på fallet i arboga...Var rädd om er!

2008-04-05 @ 11:53:12
Postat av: petra

Usch precis så tänkte jag förra v när jag såg hennes vidriga kommentarer (arboga)man blir illa berörd,tur polis e inkopplad kram kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lena : Tack för din kommntar.
Tyvärr har visa svårt att inse hur livet är och vägrar gå vidare vilket är verkligen sorgligt :(

Görel : Precis vad ala i min omgivning / polisen tycker.
Hemskt.

Petra :
Senast i natt var hon uppe och pumpa min blogg med vidriga inlägg.
Undrar varför man orkar lägga all sin energi / skippa nattsömnen för att kunna sitta upp lusläsa min blogg och
läsa om mitt liv tillsammans med mina barn och min älskade pojkvän,
skruvat :S

Kam på er i stan med,

2008-04-05 @ 17:11:54
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback