- Grillat majbrasa och massa kaffe

33467-6973

- Bambi ligger myser i vagnen på väg till majbrasan.
Har vart hemma hos Thomas  med barn hela familjen.
Grillat stog på schemat,
Tror jag har firat sista april med dom dom senaste 8 åren ;).

Anders och Therse  med mage och Amanda vardock ej med och grillade i år.
Men till majbrasan åkte dom  menfick snabbt åka hem
Amanda är raket / smällare  rädd trots hörselkoper  lill snuttan då :(





Bild 1 : Thomas äter ;)

Bild 2 : Grillmästaren alias min pojkvän.

Bild 3  och 4 : Lill stjärnan på altan hemma hos Thomas.

Bild 5 : Papi och prinsessan.

Bild 6 : Thomas  med alla kids ;).

Bild 7  : Hembygdsgården och Thomas bakskalle ;)

Bild 8 :  Moi hemfärd från hembygdsgården  går med Bambi i vagnen ;).


Kvällen avslutades hemma hos Thomas med kaffe  och fika.
Bosse med dotte joina oss med.

22.20 vi anländer hem barnen stupar i säng  direkt ;).

Jag duschar med hunken
en nyfiken Bambi  ligger jollrar.


Älsklingen kikar film.
Ligger i sängen och  klinkar på tangenterna.


welcome to my life ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh hembygdsgård så mysigt det är där...

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra: Där vill jag bo ;)

2008-05-01 @ 22:17:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback