- Licence to smile

33467-6559


-The sun is shining and my lips are happy.


Solen  skiner himlen är blå åhh vad härligt det är att leva då ;).


Kenny på skolan.
Madicken på dagis hon tjata till sig dit i dag annas kunde hon fått vara hema vara hjälreda då vi vårstädar.

ska strax ut med Bambi vårstäda ute har satt ut påskliljor utanför dörren i en hög blå kruka  vart snyggt.
ser så där vårigt ut.

Amma Bambi 4 ggr i natt.
Hennes tänder kliar så hon biter på sin snutte eller dregglar mest sötis.

 Har lagt i en tvätt med ljus tvätt och mtit nya ros sköljmedel kommer lkta gott,
ska rengöra till hundvalpana nu som är 3 veckor 3 dagar och full rulle på nu är de inte lika kul att altid vara i korgen här vill man utforska lite överallt.

dagens frulle : Hälla kul macka med ost och paprika
en advocado och   en cola och 2 glas vatten.



  psssst jag har sett en snygg spegel på loppisen.
Ni vet en sån där 18000 tals med   snirkligt guld...

Jag tror den skulle passai vårat sovrum... undra bara vad älsklingen säger ?
Jag tror jag ska be han åka hämta den sen ;).
Jag tror bestämt den vill flytta in hem till oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback