- Minimodellar för EKO stajl.

33467-6590


- Titta så fin jag är i min nya mössa.

Tusen tack Josefine  på www.prinsessansblogg.blogg.se och Lina på EKO stajl ;)

Ett sött fint paket var inslaget som Madicken tog in och var snabb på att öppna.
Var en fin reflex på mössan som vi ska använda på ev skötväskan.

Tusen tack.





Efter lite fotande vart det smaska på mammas hand som gällde ;).


 Regnet faler ner  tror tom lite snö finns i det fula regnet.
Just i dag är regnet  fult.
Jag vill vara ute känna solen stråla.

Istället är vi inne med undantag att jag var ute städa en snabbis /  putsa köks fönstrerna ;).

Jag Madicken var uppe och rengjorde med trasa och dona så detvart fint i hennes lilla prinsess hörna.
Sen klädde vi på alla hennes apor kläder och natta ner dom i sängen ;).



33467-6589

Så här glad blir man efter lite amning tvär slockna i min famn nån minut senare :0).



Fick lite andra roliga paket på posten bla hundgodis som vi ska få testa roligt ;)
Laleh sprang i väg direkt och bärja gnaga medans Balla gömde sitt gotta i soffan hahahha ;)
Dock var Laleh snabb att snappa åt sig den :0).





Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad fin mössan var och Bambi passar ju jätte bra i den :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Dock är den ännu lite stor men sen så ;).

2008-04-07 @ 17:40:20
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: josefine

ÅÅÅ vilken sötis! Ha en underbar kväll!
kramar

2008-04-07 @ 18:46:49
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback