- One day my baby roul the world.

33467-6860
33467-6859


-  Hemma senare än senare.


 Bilen krackelerade i stockholmskurvan i stan hahhhahaha mitt på vägen
Bara dog.
Mohhahahhahahahhaahaha ;)
Bambi låg sov och vi  fick snabbt kliva ur bilen för  att sätta in varningstriangeln :)

Anyway vart bogserade därifrån
och fixxade startkablar.
 Men bil satan / generatorn har ju tuppjyck ladda ladda skit satan  ( batteriet är helt  nytt )

Så Älsklingen måste åka ner till snälla Thomas och felsöka bilsatan hahahha
vilken djävla dag
Byta blöjai bilen och amning flera ggr om thats my day.

Eftersom jag ej hann  gå på stan   fick jag springa in på  gallerian på hemvägen .
och snabb shoppa ;)





 Puuuuuuh vilken dag ;)
Vart en dusch då jag kom hem kan säga galet varmt ute    till på råga. :0)

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha crazy dag men tur ni kom hem välbehållen då ;-)kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ja
precis vi l
( tar på mig själv för att försäkra att jag verkligen lever ;)

2008-04-23 @ 20:49:31
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Linda

haha låter lite jobbigt det där med bilen/:.

Det är risgröt han fick på bilderna, smaken är banan. Men han äter på bra i början sen börjar han tycka det är äckligt efter ett tag för då kommer kräkreflexerna haha. Men äter mer för var dag som går.=)

Nu är det dags att studsa i säng.

Kram & God natt

2008-04-23 @ 23:05:05
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda : hahhaha ja mindre kul ;S hahahhaha.

Risgröt smarrigt ;).


Kram

2008-04-24 @ 18:55:58
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback