- REKORD



- Bambi somna 19.50 efter i praktiskt taget varit vaken heladagen pigg glad och alert.
Somna i i min famn efter jag ammat henne sov till 02.00 amma henne somna om vakna 06.00 åt mat somna direkt om sover fortfarande.


Har hunnit varit vaken över en timme
gjort frukost mm till kidsen.

Kenny gick till skolan för 10 minuter sen.



Härliga fredag.
Ljus ute
ingen snö.
Det kan bli en fin bra väder dag.

 Nu proppsar en pigg Madicken att få kolla film nere så jag ska vara snäll skära uppen frukt talrik som hon kan smaska på.
Sen ska jag ut med mina fyrbenta.

Sen upp till mina älsklingar som ligger ZzZzZzZz.



Vad gör ni denna fredag ?



Just ja eftersom det är fredag står det lyx frukost på menyn det innebär kaffe / the
Juice
 goda mackor med kalkon bröst paprika och kvist tomater och kokta ägg.

* slurp*

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad skönt med lite mer sömn för dig :) Ha en härlig mysfrukost!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Yees sömn är aldrig fel ;).
Då man har re barn gårdenmesta energin till alla sina barn ;)

Hoppas att ni får en fin
dag :0)

2008-04-11 @ 10:37:20
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback