- Små babysarna i vårat hus

33467-6856


 ( Bilden tagen i natt vid 00.00 en bambi som en  ville sova ;)
Självklart kommer alla valpar och ockuperar hennes lekfilt )



Onsdag solen lyser
uppe i tid
Lämnade Kenny Madicken skola dagis
Gick med hundarna
Hem amma
Tvätta ut med valparna ;).

Älsklingen städar ute jag inne ;).
Har rengjort på skötbordet
och i en skinnfotölj
 fixxat i en stor fin gammal tvättkotg i korgoch gjort det till Bambis leksakshörna ;).


TVätten hängs ute i dag ;)
Så otroligt härligt.

Bambi somna nyss och jag ska softa vid datan  en sväng.


Måste köpa hundbur till Balla i dag då han ska vaccineras blir en  mjuk modell som man kan ha hans favvo flecce filt i ;).

Sen ska jag leta efter sköna  mys braller / tränningsbralla
Har jag tur har stadium det jag söker ;).

.


Testa ge Bambi lite vatten i går och det gick ner ett litet sug ;)


Nu ska jag skära  upp frukt mumsa i mig ;)



Kärlek Respekt.

Kommentarer
Postat av: Görel

Hon blir mer o mer lik pappsen sin, tycker jag!!

2008-04-23 @ 15:47:21
Postat av: anna

Maria totalvägrar vatten Det kommer ut lika fort som det kom in. Nåja, tids nog så. Vilka gosevalpar. Jag smäller av ;)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Görel : Det kan nog
stämma :0).

Anna : hii hii hii dricker hon bara bröstmjölk ?
Ja dome lite halv söta kram .

2008-04-23 @ 19:58:38
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback