- Varannan timme




- God morgon god morgon ;).

 Kenny är fixxad  och är i skolan.
Madicken är fixad och älsklingen skjutsa henne till dagis där hon ska vara nån timme i dag ;).

Bambi sover.

Mata henne varanan timme inatt ett hungrigt litet monster.


Sitter nere en snabbis innan jag  ska upp lägga mig en snabbis.
Valparna springer vid mina fötter / busar / äter mat.
Dom är så söta så.
Dock blir laleh lite fundersamdådom springer äter ur hennes matskål hihiihihihiihihi.


Här har det snöat hela natten i gen :(
snöat i tre dagar konstant ....  blääää

Jag vill att snön snabbt ska försvinna.

Ska testa nya torktumlaren i dag med hahahha vilket nöje va ?


Idag är det jag som är kocken i köket.


Bjuder på recept senare på vad viska äta.


Vad lunchar du på   i dag ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback