- Älskade lilla unge





- Tryggt somnar du alltid i mammas famn.
Tryggt somnar du vid mammas bröst
dina andetag blir långsammare djupare
dina ögon blundar sött.

Du tittar upp då och då och känner med ena handen att mamma ligger kvar
tryggt kan du återigen sluta dina ögon.
Tar din lilla hans i min stora KÄRLEK


Älskade unge

Älskar när du ligger mellan oss i sängen
 känner din lukt
hör dina andetag
ser din söta lilla kropp i ljusskenet.
Ditt  hjärta mot mitt
vi två tillsammans
 i våran egna lilla värld.


Kärlek älskade Bambi  //// Mamma

Kommentarer
Postat av: ida

svar; ja precis!

Postat av: essul

Du verkar vara en mamma med stort hjärta! Varför måste du slinta ibland och använda så dåligt språk åt mannens ex. Hon är inte värd ett ord, nu får hon dig att tappa fattningen då och då och njuter säkert av det. Förmodligen jättesvårt men det bästa är att fullständigt ignorera henne. Hålla ögonen på henne ändå så klart med tanke på att din son måste träffa henne.

2008-08-10 @ 12:44:35
Postat av: Bea



Essual! Tror inte att det är hennes sons pappas ex hon syftar på i inlägget längre ner !!!

Och hade det vart det människan Marlene som hon nu heter , tycker jag bara att det är synd att han sk angagera sig i Jessicas liv till 100% sjukligt.





Jessica vart hade du köpt den där åkpåsen till Bambi ?

Vill ha en likadan eller liknande till Maya, den såg så mysig ut .



2008-08-10 @ 13:14:06
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Essul : Mannens ex ?

Nu häng rjag ej med ?



Nope det var ej riktigt till nån sådan ;)

den människan orkar jag ens ödsla energi på om du menar kennys pappas ex ?

Det får polisen och social myndigheterna göra :=).

nej du detta var riktat mot en av mina kompisar vänner som håller på försöka med sin skit på mig ingen jag vill ha nåt att göra med direkt :=)



Ha en fin dag.



Bea : Nä det var faktiskt INTE henne ;)

Bra fattat :=).



ang åkpåsen menar du den med ludd i eller den svarta dun ?





ha det finast mvh J

2008-08-10 @ 16:27:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Essul

Jag hänger nog inte heller med fast jag brukar läsa din blogg, kanske är jag för gammal? Vad jag ville säga var att sortera bland knasbubblor måste vi nog alla göra. Du har så fina barn så det andra får du strunta i. Plus att ord ät makt och därför viktigt att välja dem med omsorg så man blir tagen på allvar. Barn tar ju gärna efter oss vuxna......

2008-08-10 @ 17:21:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Essul : hihihiihi inte lätt alla ggr .

Nu fattar jag vart du vill komma.

Men ibland kan man inte vara knipa igen käften ;)



Ha en fin söndag mvh J

2008-08-10 @ 17:53:21
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback