- Det gå fort nu stanna tiden




- Alldeles nyss var du min lilla prinsessa.
Jag vårda dig   varje dag som liten,
jag älskade dig oändligt.
Min första lillalprinsessa, min första vackra dotter.

Ensam låg jag där på sjukhuset när du med planerat kejsarsnitt kom ca en månad för tidigt , du vägde över 5 kg och var min lilla buddha som jag älskade dig.


Nu fyller du snart 5 år
du kan allt.
Ibland är du en Lotta på bråkmakargatan, men jag älskar dig lika mycket för det.
Min Madicken christal destiny Min vackra dotter 2003-10-27.


Ghaaaa Madicken börjar sitt nya dagis på tisdag,
spännande och hon är pirrig i magen ;).

Just nu är hon med pappa några timmar som alltid varje dag .
Vi har bestämt så då Madicken bor hos mig oh har enbart sovit borta  då Bambi föddes och en gång förra sommaren med pappa.


Mina barn är luften jag andas livet jag lever kärlekenjag känner
blodet som forsar i min kropp.



Kärlek mamma Jessica


Ps i dag blir det toppning av Madickens lugg och lite på håret hon vill spara långt prinsess hår nu
 hennes undran förra året var när hon skulle få lika fint svart hår som mamma ;)

Kommentarer
Postat av: mini

åå det är nästan exakt ett år mellan din prinsessa och min prins! underbara barn, jag hittar knappt ord att beskriva den kärleken jag känner för mitt lilla barn.



hoppas din fina snart har det långa hår som sin mamma :) cutie!



kram till er! mini

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Visst växer dom nästan för fort ?

man hinner ju inte med :=)

Gäller att njuta av tiden som mamma :=)



Stora kramar till er där nere :=)

2008-08-21 @ 17:05:32
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Såå fina bran du har, tänk att Bambi snet är där med. :-)



Kram,,

2008-08-21 @ 19:33:10
URL: http://mideco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback