- Dom glömda barnen




-  Så många tysta ansikten
så många tysta munnar
Varför säger aldrig nån nåt ?
Så många ledsna själar
så många ensamma barn

Jag vet  och jag har sett
det mest sjuka ...
Föräldrar / förälder som överger sitt / sina barn.

Barn som sen sitter där i vuxen ålder  och mår psykisk dåligt för att nån av dennes föräldrar ej brydde sig :S

Barn som sitter väntar på att mamam pappa ska komma
springer till dörren
men ingen mamma / pappa dyker upp :S.



Jag vet en människa som vägrar träffa sitt lilla barn
det gör ont mitt hjärta att se hur en vuxen människa bara väljer bort sitt barn
vägrar se barnet träffa leka :(.

Förstår inte dom här människorna att dom sliter sönder sina barns hjärtan ?
Förstör ett barns liv ?
Varför finns dom hur orkar dom.

Massa fråger massa funderingar
än hur mycket jag dividerar fattar jag det inte
vill jag inte förstå eller kan jag inte förstå ?



Jag hoppas att du läser detta
du som missunnsammar  ditt egna barn
förstår du ens vad du gör  ?
förstår du ens vad du går miste om ?
Ha du ens ett hjärta ?
Eller är du bara ej sjuk sargad själv som själv aldrig fick kärlek som barn ?
Jag vet att det är fel på dig
 det fattas både ett hjärta och hjärna.

sjuka sjuka sjuka sjuka fanskap





 Jag  hoppas du sitter där och ångrar sönder dig ditt sjuka fanskap.





 Kärlek kommer inifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback