- Dom små vackra orden.



- Min pojkvän är den bästa
han kommer altid med dom fina meningarna till en som får en att lysa upp.


 " Älskling du är så duktig "
säger han ofta till  mig då jag tar hand om barnen tvättar ammar lagar mat
klär kidsen mm
såna ord värmer.



Älsklingen åkte precis till andra syrran som han ska vara hundvakt til nu.
Som tur var hinner han komma hit vara här mysa med oss innan han måste åka dit i kväll och soca  / ta hand om hunden.


Slängde i en tvätt med barnens bilstols klädslar
Rent och snyggt.
Håller på rensar i ett förråd   vartannat som jag tar hand om Bambi
springer kollar på Madickens trolldegs figurer ;)


Lördag
kallt ute så jag tror  vi tar en soft inne dag ;)


Peace Love and understanding !!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sånt känns så skönt att få höra :-)ha en trevlig dag i kylan kallt idag jue.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra Ja verkligen då känner man sig verkligen uppskattad som människa mamma och fru ;)



2008-08-03 @ 12:27:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback