- En ny stjärna finns på himmlen i natt



- I dag släcktes ditt jordliv
Men en ny stjärna tändes i natt

Jag tittar ut och ser hur det blinkar
Jag vet att det är du NIKITA.
Jag ser det på den stora stjärnan den största av dom alla.
Du viftar på svansen och skäller.
Hitta Molly där uppe. ( Mammas katt på 14 som bara försvann för ca 2 månader sen / antagligen kännde  på sig och gick och dog ).

Jag tittar ut och ler.
Kastar upp en hundgotta till dig, smarrigt va ?




Hoppas du sover lika skönt där uppe nu, annars kommer jag upp och ger dig en filt.


Titta ner så ser du att ljuset i fönstret fortfarande brinner, brinner bara för dig.


RIP NIKITA

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du mina fötter avr riktigt svällda och det tog ett tag innan det la sig.



nu gnäller Kevin i sängen så måste gå=)



Kramis

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda : Usssh hoppas att dom är bättre nu då =?

hiihihihiihihi jalla jalla ;)



Ha en fin dag

2008-08-12 @ 09:47:25
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback