- Family living




- Regn ute.
Sommaren tog visst lång semester ?

Blir en inne pyssel dag så vidare inte himmlen spricker upp och solen skiner.


Ska i allafall dammsuga  överallt som vanligt varje morgon / dag pga av att vi har en krypande flicka här hemma ;)
Då vill man ha rent och snyggt.

Status här hemma :

Kenny sitter håller på med sina pokemnn kort flyttar in i nya mappar och i nya pärmen.
Madicken sitter ritar änglar
Bambi kryper rnt och pratar ;)

Jag sitter här läser mail springer i mellan bloggar.


Family life.

Just ja dom två hundarna är i köket slickar  upp alla rester som trillat ner då Bambi ätit frulle ;).


Min frulle i dag :

Knäcke mackor falu råg rut med skagenost
en risifrutti
en flaska  vatten.



 ska sysselsätta mig med att tända massa djus  och pyssla på lite jag med ;)


Käääärlek !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback