- Finns det en gyllena regel eller..?




- Killar ska ha rosa rött lila ceris

Medans killar ska ha blått grönt och svart ?


Är  det det som är den gyllena regeln ?

Nä vet ni vad det där går jag inte på som mamma.

Min döttrar passar likväl i rosa som i blått och grönt.

Kolla bara Bambi , älskar att klä henne i unisex kläder.

 ( Bilden är från i går kväll innan vi gick ut och gick)

Mössan var det enda som var rosa  ;)
Dressen Bodyn och leggingsen köpte hennes stolta pappa till henne förra sommaren innan hon var född.
Sockarna tror jag mamma har stickat til Madicken eller kenny när dom var små ;).

Det går faktiskt att klä tjejer i andra färger än rosa.

Håller ni inte med ?



Titta riktigt noga nu den rosa mössan försöker hon få av  !!!
Börjar hon förstå unisex modet redan ?


Peace

Kommentarer
Postat av: anna

Jag håller helt med....fram för med unisex. Älskar retro!

Postat av: Malla

Håller med. Why rosa hela tiden? Ibland, visst, men blått är ju lika snyggt det.

2008-08-15 @ 10:14:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Dessie

heter flickan bambi?

2008-08-15 @ 15:47:17
URL: http://princessfck.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anna : Du ska få se ett snyggt unisex plagg jag fick i dag som en kompis köpte åt Bambi i stockholm gudomligt vackert ;).



Malla : Braaa det finns fler.

rosa kan bli för sött lite för sockersöti bland ;).



Dessie : ja det stämmer bra att hon heter Bambi ;)

2008-08-15 @ 17:20:29
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback