- Folie paket en glad kille kommer hem kärlek




- Dagens middags varrt våran speciallare ;)
Regnbågsfile i folie paket med diverse grönsaker och kryddor .


Kvällsmaten vart : Vanlig hederlig risgrynsgröt, polarbröd med philadelfiaost.

Var en glad kenny som kom hem från pappa i dag.
Han hoppade  genast in i duschen , sen har vi expriementerat ;)
Bild bevis kommer sen ;).

Dom stora  barnen är upp på rummet .
Vi vuxna och Bambi ska kika Dark night filmen ( Batman )

 Var precis ut med hundarna tur jag hann in innan regnet kom ;)

Nej säg inte att det ska regna hela veckan nu ?  ? ? Det går ju inte för sig ;)
Jag ska ju shoppa hahahhahahah ;).

ska strax krypa upp i soffan och softa mysa.

Peace love and understanding :0)

Kommentarer
Postat av: Petra

Trevlig batman kväll då;-)nu e mitt tygbevis klart tjihoo

Postat av: VintageRetroPrinsessa

petra : Du är ju bara grymmast

hur vackert som helst ;)

Åssst har majskrokarna kommit innan fredag tar jag med mig en påse ok ?



kram Jessica

2008-08-18 @ 13:34:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback