- Gupp Una Gupp Jarl

Finns i färgen  - klicka för ännu större bild...

Filur klar för adoption. Una tycker om att rita. Hon ritar helst träd och kartor. Kartor för att man inte ska gå vilse och träd därför att man kan klättra i dom

Finns i färgen  - klicka för ännu större bild...

Filur klar för adoption. Jarl vill lära sig simma, men vattnet är så kallt på magen och Jarl kan iallafall simma med tårna.




Kan man annat än att älska dessa docker.


Dock   hade jag andvänt mig av dessa  som en snyg inrednindsdetalj.

Kostar 425 kr styck och du finner dom här :
www.juniform.se

Önskar jag hade varit lika kreativ och pysslat i hopp  mina egna guppar.

Är du en pyssel maja eller pyssel gubbe ?


Vad pysslar du helst med ?

Kommentarer
Postat av: Lisa

OMG va söta! Ha ha jag har mest gjort gosedjur som är djur, typ ugglor och en katt med rosa plastglasögon som röker cigg gjorde jag till min pojkvän ;)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lisa : Visst är den vackra.

Åhhh du är duktig att sy ;)



du för visa dina sydda alster.

2008-08-04 @ 17:27:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback