- Himmlen har öppnat sig alla änglar har gråtit hela natten




- Ohh myyyyy goooood här kan vi snacka regn ;)
Hela natten dagen  i går har det fullkomligt VRÄKT ner.
Himmlen bara öpnade sig och alla änglar grät.

Men jag erkänner att jag älskar ljudet av regn mot taket mot ala fönster i huset,
alla ljus tänds och det är en helt annan miljö hemma
en sk mysmiljö.
så mysig att jag vakna 8.24 av att alla sov ;)
 var bara rappa påså kenny kom till skola Madicken dagis ( vi åkte moped ).
Alla regnkläder skulle fram valde gummi dressen till Madicken med fleece foder  mysigt.
Öste på med mopeden genom alla vattenpölar i min långa blåa regnrock med paraplyer hihiihhii ;).


Bambi ligger sussar sött med pappa har velat ammats 4 ggr i natt  och kliat sig i ansiktet ?
Måste smörja in med locoiden direkt då hon vaknar.


Jag njuter av den lugna tystheten  regnet som smattrar ljuset a alla tända ljus diskmaskinen som burrar från köket.
smakar mitt nya choklad the tänker funderar njuter om vartannat.



Kääärlek Respekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback