- Katt bråK ÖVERKÖRD ????




- Helt slut i kroppen pga av förkylningen.
Blir som inte bättre när grann ungarna står knackar på dörren 7.30 på  morgonen sen kommer inspringandes 3 ggr då jag äntligen får vila djävla ungar.
Fan det är söndag ;).


 Älsklingen fixxade go frulle
 låg och läste vilade om vart annat när jag hör hur han skriker där nere KOM NER jag tror VINTAGE brutit benet
dvs han katten vi har
lubbar ner i bara troserna ser att han bara faller i hop då jag tar i han ?
 letar efter sår mm
 han stinker urin ?
hela baksidan av pälsen  ????
typ där svansen är ?

Massa sår på ena bak benet .
Har han blivit överkörd eller är det katt bråk ?
han ligger döende inlindad i en filt där uppe i våran säng
springer tittar till han titt som tätt stackaren ..

 Du ska INTE dö nu vintage
fatta INTE DÖ
bajs tänkt om han fått nån klo i sig ?
 eller blivit överkörd med bakdelen ?

han andas men har ont..
djävla veterinärer som ej svarar ....


 ska upp färga håret dscha med Bambi flickan.


I morgon börjar skolan och vi måste upp i tid .
Jag ska följa med stor killen till skolan börjar 2an.



Please håll tummarna för min VINTAGE

mammas lilla gubbe .....


Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fan kan du färga håret när din katt ligger döende med smärtor?! Det gör mig så jävla förbannad när människor som du inte förvaltar det ansvar man har som djurägare...

Veterinären svarar inte?! ÅK DIT! Tvivlar starkt på att någon veterinär kan hjälpa din katt över telefonen.

Fy fan.

2008-08-24 @ 16:23:33
Postat av: maliss

herregud åk till veterinären ,stackars katt.

och vad menar du med djävla ungar? hur fan tror du det är att ha barn igentligen?

skärp dig människa!

2008-08-24 @ 16:30:18
Postat av: sanna

Så alla andras barn är jävla ungar och dina är bra? Perfekta? Stör aldrig någon eller gapar och skriker? Hur ytlig är du som går upp och färgar håret när din katt är skadad???

2008-08-24 @ 16:57:11
Postat av: Frida

Håller med de andra som skrivit..

Åk till veterinären! Du kan inte låta katten ligga utan hjälp... Ring någon annan veterinär, åk till veterinären. Det finns alltid akutmottagning.

Vad är det för fel på dig?

2008-08-24 @ 17:11:18
Postat av: malin

såna som du ska inte ha djur !!

2008-08-24 @ 17:41:19
Postat av: Sessan



Å, jag håller alla tummar och tår!

2008-08-24 @ 17:49:35
Postat av: VintageRetroPrinsessa

ANONYM Mallis malin : Du måste må dåligt i ditt liv var eviga dag sitter du skriver fula saker på min blogg mår du så dåligt ? snälla sök hjälp här hos mig får du ingen hjälp du verkar ju bara må sämre och sämre för var dag stackre.



Frida : katten hade fått ett geting bett allt är fixxat ;)



Sessan : Han var tydligen geting biten ;)

Nu är han bättre =)







sanna sanna lilla sanna vart står det att ALLA anras barn är DJÄVLA ungar säg mig det ?

hooo hooo hooo håll dig till fakta , kanske kan vara lite svårt för dig då och då har jag märkt.



Mina barn går inte hem till nån inan 10.00 på en söndag och mina ban står inte slickar på andras fönster och går in i folks sovrum och skriker ;)



Stor skillnad mellan perfekt och bra uppfostrade ;).



kanske skulle utryckt mig med ordet skit ungar ;)





Postat av: Petra

Ha ha vilken cirkus tur Vintage e bättre stackarn;-)håller med dig när de gäller barnen man ringer fasiken inte på hos folk den tiden,jäkla föräldrar som inte kan förstå bättre!Alla barn vaknar inte 6 på morgonen,de finns de som gillar att sova på morgonen och är vaken längre på kvällen.kraaam

2008-08-24 @ 18:21:44
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Ha ha ha vuxen cirkus kallar jag det när samma person med samma ip nummer skriver olika namn ;)

Lika roande varje gång ;).

Föräldrana till dom barnen som är yngre än keny och Madicken var INTE ens hemma ...????

whats up with that liksom ???.



hiihihi tack baby ;)



Pssst kom in msn ;)

2008-08-24 @ 18:27:10
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jo just det ja vi har privat veterinär så det hjälper ej att åka dit ;)

hahahaha ;)



Tro mig jag är den största djurvännen som finns ;)



2008-08-24 @ 18:31:59
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: malined.

jaha så du menar att andra barn slickar på era fönsterrutor och går in i era sovrum på morronen ?

vilka är dom barnen då och vad heter dom då?

2008-08-24 @ 20:01:39
Postat av: moget

moget..tycker synd om dig din stackars människa du kan ju inte ha de lätt.

2008-08-24 @ 20:15:37
Postat av: Görel

Vissa ungar är bara för mycket så ÄR det bara!Jag hade blivit vansinnig om någon hade gjort så här. Verkar som någon känner sig träffad här;)

2008-08-24 @ 20:17:42
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malined aka moget : ja det är väl du som kanske är mamman eller pappan ... Jobbigt läge :S

Så du menar på fullaste allvar att ag ska sitta namnge var när hur vilka barn som är här ???

ha ha ha got ya .... tace care ...

Moget ala malin ed : Visst är det jobbigt vara i dina kläder ????





Görel : hahhahahaha ja detverkar inte bätte kul om just den människan läser min blogg ;).

Inte nog med att ungarna har slickat på fönstrerna gått in si sovrummet så har dom även kastat ut alla pant flasker ute kastet äpplen på huset

trots att både jag och Jimmy bet dom gått hem varpå dom svarat att pappa och mamma är inte hemma ?

Nä hä ska vi då behöva bli psykade av dessa ungar för att deras föräldrar inte tar hand om dom ?

Nej du tack jag har fullt upp med mina saker / mina barn.

Komma och väcka Bambi gång på gång snacka om attman blir less puuuuh.

2008-08-24 @ 21:09:31
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: ........

du verkar ju vara sinnessjuk din stackare tycker så synd om dina barn :/

2008-08-24 @ 21:23:18
Postat av: du.

du är en riktig mythoman har jag hört.

2008-08-24 @ 21:26:08
Postat av: VintageRetroPrinsessa

...../ du : lev i fablernas värld så lever jag det verkliga livet .





Live and die

2008-08-24 @ 21:32:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

Ofta man namnger barnen??men kanske föräldrarna då he he och veterinär finns väl inte så många här i övik??vet en som fick åka till sundsvall så de där tro ja inte på!nja jessica stå på dig de e säkert ngn råtta som e avundsjuk på dig ska du se;-)ngn som vet vem du är en feg råtta

2008-08-24 @ 21:37:26
Postat av: .......

ja lev i din mythoman värld du ;)

2008-08-24 @ 21:45:50
Postat av: Linda

Ha ha ha ha ha vilka små fega råtter, tror det är jobbigt att heta LINA som i detta fallet mamman heter ;)

Grannen åt vänster ;)

2008-08-24 @ 21:53:53
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Tydöigen vill DENNA människa att man ska namnge barn för den måste vetaDen vill säkert oxå veta vilka troser vi använder och hur många ggr vi knullar bara för att den är så inihelvete nyfiken på mitt liv hahahhhahaha ;).

Exxakt finns 2 dom har INTE smådjur på helgena dvs akut tid :S.



Avundsjuka råtan är bara förnamnet hahaahahha vet tom vem människan är ;)

Tror inte man kan kolla ip upp nummer hahahahahhah ;)

Hoo o hooo tror jag kreverar ).



..... Har du inget eget liv att leva lilla vännen ?

Jobbigt attvara så på mig stalkr stalker ;).



Linda : ha ha ha ja du vemvet vilka det kan vara ;)

Hoppas att du hittade katt halsbandet ==?



Kram

2008-08-24 @ 22:14:48
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha du är så skön jessica, sitter och gråter av skratt när jag läser dina klockrena kommentarer!



folk verkar ju vara som besatta av dig där uppe? bara för att du inte tar skit och vägrar vara en i mängden. fortsätt som du gör, mitt mål är att bli lika självsäker och oberoende av vad andra tycker, som du!



kraaam :)

2008-08-24 @ 22:47:30
Postat av: anneli

jessica det var ju dom där snor ungarna som hade kletat på bror bil med lera. Sen vet du ju hur mamman är , åkte ju dit förra helgen då farbror blå tog med henne till stationen för fylla narkotika brott. Och känner jag mamman rätt är hon så nyfiken att han varje minut klickar in på din blogg då hon önskar att hon var som dig. Nej då sänka kaffet dra en rök åka arbeta var det. Ps du ska veta att både du och din blogg är grymm.

2008-08-25 @ 04:59:03
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Kanske bor det bara freak där jag bor som inte kan hantera sin svartsjuka ;)

sorgligt i sådanafall att man inte kanha den pondusen att kunna lägga band på sig själv.

Tvii tviii tvii.

varför ta skit när det finns så många andra som gr det dagligen ??

Nej mina föräldrar lärde mig bättre än så vara en egen individ .

Jag är den jag är och det kan INGEN ändra på ;)

Jag vil inte vara en blek kopia en i mängden då jag vil vara ett starkt orginall som jag vill att folk ska minnasmig som oavsett om dom ogillar / gillar mig.



Lycka till med målet ;).





Anneli : VAAAAAAAAAAA ? skämtar du ?

Kleta bilen med leramen va fan....

var det då mamamn heler inte var hemma ?

så jävla sjukt en bild är väl ingen djävla leksak ?

ha ha ha jo jag vet jag såg polisen oxå var ju ute med hundarna hahahha ;).



Faaasen vad du är tidigt uppe då galning ;)))).

Hoppas att det går bra att arbeta ser ut att vara en fin dag.

Ps hoppas att det går bra nu när stor barna börjar skolan kram kram,

2008-08-25 @ 08:57:49
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback