- Lollopard var ju svaret www.lollopard.se








-  Nu vet jag ju inte inte många som gissade men svaret var LOLLOPARD !!!!!


Jag fick ju som sagt var hem ett  paket i dag eller jag och jag kanske jag inte ska säga ;)
Var ju till alla barnen.




Underbart fina kläder i den grymmaste kvaliteten
ni vet sen där mjukt skönt stretchigt material.
Bambi fick en Body.
Madicken fick en fin t-shirt i samma färg och mönster snacka om att dom kan matcha varandra nu ;)
Kenny  killen i huset fick  en snygg grön som han vart så stolt över.

Madicken slängde sig över paketet och drog genast på sig sin :



Mammas lila fotomodell ;)
Nyss inkommen efter att ha vart ute lekt i regnet ;)
 ( Byxor nanoou )

     

Otroligt vackra kläder som passar mina barn med glada aniskten
Fina färger
otroligt mjuka sköna stretchiga kläder.
Madicken sa att hon älskar sin T.shirt.

Bambi började bita på Lollopard lappen och såg nöjd ut.




Massa vykort att skicka dom sista sommarh'lsningar til kanske ?
Följde med i paketet ;).



Tack söta ni på www.lollopard.se

Besök sidan du med och kanske hitta just ditt favorit plagg,
eller varför inte börja kika efte sköna mjuka plagg att välkommna hösten till barnen ?


Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

Jättefina kläder!! det gamla skåpet som finns i bakgrunden på kortet med Madicken är jättefint!!! visst va det ett fynd på loppis?? hur som helst - suerfint!!! avis

Ha en härlig kväll!!! / P

Postat av: Linda

ha ha ja jag får göra det=) nu har han äntligen somnat.

2008-08-13 @ 20:18:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Piiiz Mammablogg: Tack jo jag tycker dom var hur fina som helst ;)

kenny posa precis i sin tröja hiihihih ;).

Yeees ett loppis hur nöjd som helst över det Bambi har sina kläder där i ;).

Tack.



Ha det finast med magen och allt.





Linda : Antar att det var en trött kille som somna ?

kram ?

2008-08-13 @ 20:54:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du den där tröjan ska jag direkt gå in och beställa tack för tipset.

2008-08-13 @ 22:03:21
Postat av: Robin & Evelina

Vad kul att du också fick ett paket från Lollopard! :)

Visst var dom fina! :)



Hoppas allt är bra med er annars.. kul att du kikar förbi så ofta!



Mvh Evelina Robins Garderob

2008-08-13 @ 22:29:57
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Hanna : KUl att du gillade tipset ;).



Robin $ evelina : Hahhahah samma lika som er ju fast vi fick rosa hihiihhhhi ;).

Kikar in i den mån jag har tid och hinner så kul följa Robins utveckling se hans fina kläder

ha det finast kram

2008-08-13 @ 23:16:58
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback