- Möt mig vid gungorna sa den stora




- Kenny här hemma

- Madicken nu du har rast möt mig vid gungorna så kan jag komma in hjälpa dig du behöver inte vara rädd
jag är ju din storebror.

Naaaaaaaaaaaaaa mitt hjärta smälter.

Madicken var mycket PIRRIG / förväntasfull väl framme på dagis  åkte både skor och jackan och den röda  Hello kitty ryggsäcken.
Massa kramar  lite fast hållning komma upp i famnen och pussa sönder mamma.
För att sen stå där med fröken och vinka hej då ;).

Hon stog där i sina fina utsvängda jeans och sin lollopard  t-shirt med dom glada ansiktena.
Min dotter min älskade Madicken har nu börjat på skeppet brevid storskolan  och brevid storebror.
I tryggt förvar med BRA fröknar.

Madicken kommer vara dagis som innan Tis ons tors 8.30- 13.30 hennes pappa hämtar
Jag / Jimmy lämnar ;).

En av Madickens närmsta vänner sanna är på samma avdelning som vi hade fått välja vilket känns hur bra som helst
sanna bara lös upp och tok vinka när vi kom hihiihihi ;)

Grabbarna stog skrek MADICKEN innan vi ens hade hunnit in på dagis området ;).




Bambi ligger fortfarande sover med papi .
Jag har vart ute med hundarna  och kan i lugn och ro läsa både tidningen och spana mailen, och dricka mitt morgon the


Kärlek Respekt mamma Jessica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att inte du frågar om du kan få börja i samma klass som kenny? Ni är ju på samma nivå utbildningsmässigt vad det verkar. Fattar förresten inte hur du kan lämna din dotter till en KNARKLANGARE varje dag!!! Jodå hela Bjästa och vet att "BUS" dealar. Jag har själv sett honom sälja så jag VET, även om jag inte knarkar själv.

2008-08-26 @ 13:04:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Du tror dig veta mycket i din lila instkränkta värld va din lilla piss fitta.

sköt dig själv skit i andra

hahahaha glömm ej att man kan kolla ip nummer och skulle jag se dig LIVe skulle jag fan skrattat rått åt dina skämt du är ju fan nästan rolig din lilla buse. tur att ett gott skratt förlänger LIVET



sluta snatta på nordhallen så mycket du vet väl om att det syns ?



hoo hoo hoo.



Deal with it



Glömm inte att det du gör mot andra slåt enbart tillbaks på dig själv.



wathc it

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Klipp dig skaffa ett jobb vet ja ;)

så kanske du kan bli lika känd som mamma Jessica :0)

2008-08-26 @ 16:12:45
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha ha ha precis ;-)kram Darling!

2008-08-26 @ 19:45:44
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Kanske därför det tar sån tid att svara åter håller på klippa sig eller så kan det vara att mamam inte vill låna ut internet mer hihiihihiii ;)



Full rulle hemma ser om du kikar in msn sen kraaaam

2008-08-26 @ 21:37:20
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback