- My baby dont mess around because he loves me soooooo




- God dagens god dagens ;)

Körde en mjukstart så här på morgonen.

Mys i sängen
Långfrulle med ägg jucie The kaker ;).


Har fått ett till hemligt paket vi ska hämta senare i dag står att mankan hämta det efter 16.00.

Solen lyser  med sin frånvaro i dag med ?
Har den tagit semester för gott ?



Nu ska jag unna mig min kladdkake bit med grädde och en chailatte och gå igenom alla mail ;)



Peace love and understandning.


Bambis kläder :

Hel dress HOLLYS.
Mysigaste dressarna som finns ;)



Tjipp tjopp

Kommentarer
Postat av: Kristin

Den dressen var super fin! Bambi är som vanligt söt :) Hoppas ni har en bra dag!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Tack. super mjuk och skän är den med ;)

sen älskar jag ju fyrklöver ;))))

Hoppas att ni själva haft en fin dag ?

Kram

2008-08-19 @ 23:52:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback