- När man är sjuk får man äta vienetta till frukost




- Iallafall i den här familjen ;).
Tror jag är sjkast
Jag nyser det kilas i halsen.
Lill Bambi hade feber för första gången i går med :(
Vakna varannan timme i natt  ville ammas mysa.
Hade garderat med en jucie flaska hon drack 2 sug i från den hahaha ;).

Hoppas min förkylning snabbt försvinner.
Hatar att vara sjuk bläääääää.


Blir en inne softar dag med frukt chai latte  och massa choklad.

ska beställa massa frukt och choklad från älsklingen.


Mitt i allt ringer Lena frågar om jag ska med till IKEA
just denna dagen av alla grrrrr ;)
 Blir en massa the och halstabletter för mamman i dag ;)

Peace Love and understanding.



Jag är lika sugen på sushi som i går .

Fuck att man ej kan köpa sushi i dag då ....




Kommentarer
Postat av: Petra

KRYA PÅ DIG NU:-)

Postat av: Kristin

Stackare lilla Bambi!! Hoppas ni snart blir frisk båda två, inge kul med en sjuk bebis. Kram

2008-08-23 @ 14:26:29
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Joo det ska jag minsann ;).



Kristin ; Nää frisk vill man vara ;)



kram

2008-08-23 @ 14:59:03
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback