- Pappa se upp i provrummet här kommer jag vildare än nånsin

)

- Bambi hade superkul i dag  på stadium fick krypa runt fritt när pappa testade jeans ;)
spännande värre.
Alla skratta åt den snabba kryparen som sen ställde sig mot klädställningarna ;).


Bambis kläder :

* Mössa kappahl
* Jeans Exit
*strumpbraller Lindex
*Body med ekorre Exit.
*Bruna tjocksockar med kaniner ( stickade av  min mamma dvs jag hade dom när jag var en liten busig baby)


  






Finaste underbaraste vackraste du
Du är luften jag andas varje dag,


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: mini

söta lilla gulle!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Söt och busig ;)

2008-08-26 @ 22:33:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jossa

Åh va gullig hon är!



Visst är hon väldigt lik dig på första (lilla) bilden? Uttrycket i ansiktet tror jag :)

2008-08-27 @ 17:49:47
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Vet du hur lång upp Exit byxorna går i storlek, dom ser så mjuka och sköna ut.

Kram

2008-08-27 @ 19:39:27
URL: http://mideco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback