- RETRO organic cotton unisex till min älskade Bambi




-    " Dansar seger dansen  här hemma "
För ca 2 vecker rimgde min vän Petra till mig och frågae om hon skulle köpa overallen till Bambi som jag har vart på jakt efter ?
Hon stog i kista gallerian...
jab baa jaaaaa.
La på luren gjorde seger dansen ;)

I går när vi träffades på stan fick jag denna underbara organic cotton unisex dress, gissa vem som hade den i går kväll ?
snacka om grymm modell.
Helt galet vacker.

Och det bästa av allt den är gjord  av organic cotton.

Är unisex

och bara HUR retro som helst ;)


Kääärlek


Kommentarer
Postat av: Sessan



Jisses! Galet retro! Vill minans att vi hade dylika tapeter på sjuttiotalet! Och gardiner :-D

2008-08-16 @ 21:01:37
Postat av: Starmama

Helt otroligt fin! Har du sett att det finns en RETRO scarf med fåglar, också fr HM Organics...till dig själv...98:- kostade den...med orange fåglar.

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Sessan : Hii hii ja visst var den det snygg va ? :=))))))

Åhh vill ha såna tapeter man mannen i huset säger nej kanske blir att kompromissa och ett liten fondägg ;).





starmamma : men vad säger du nu ????

Nu blir jag intresserad ?

finns det bild på den ?

Ghaaaaaa nu bir jag sugen jueee





krambanan

kikar in och skriver på din blogg.

2008-08-17 @ 12:00:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback