- Röja runt runt runt




- Hej jag heter Bambi jag är snart 8 månader
jag är ungefär överallt och ingenstans.
Ibland brukar jag smaka hundmat och i böand en dammtuss
jag är lite här och lite där ;)


Nyss hemkommen   har vart hos en polare till mig som har vart kört hans dirt bike och snurrat runt
satt ute på altanen fika
satt kika på Robert som satte dit antenn på brudens sin bil.
Pocka in massa hallon till Thomas farmor.

Bambi har krypit på gräset och left rövaren.

Dela  nyss en pizza med älsklingen  ;)
I love you baby.



Nu vankas det   en skön varm dusch med busfröet mitt .




Peace love and understanding

Kommentarer
Postat av: Petra

He he vilken söt bild ;-)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Just nu är det en tidning som rivs ner i små små molekyler av Bambi ;)

2008-08-08 @ 11:09:12
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: anna

ooh va sööt hon har blivit!

2008-08-10 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback