- Shopping for live living for life




-   Fredag och dagen har rullat i räjser fart  ;)
Åkte in till stan möte finaste Petra och  hennes dotter Engla
 ( Bambi fick vara med pappa )

Gick på exit shoppade kläder ( ja jag och Petra köpte likadant till våra prinsesor hihiihihi )

shoppade på VILA

Gick ner till sushi stället
Petra bärandes på Engla så jag tog  vagnen med shoppingen ;).


Åt en 12 bitars sushi och soppan
Petra  valde en 6 bitars ;).
Otroligt gott.
Dock lite stressande för tillbaka vägen skulle jag  till  mitt nagel fix ( Ni som vet fixxar jag mina naglar 1 gång i månaden )
Väldigt viktigt och det har jag gjort ända sen innan kenny föddes ;)

Fina naglar begav jag   mig på stan i ca en timme innan jag vart upphämtad av älsklingen och en sovande prinsessa i baksätet.


Shoppigen visar jag sen nu vankas det  sagostund för Madicken ;).


Alla  är lite halv förkyld med snor ( dock ej jag ) men lite ont i halsen
tur halstabletter och the finns ;)
och chai latte ;).


Fredag och vi ska bara softa och mysa.




Käääääääärlek Respekt.

Ps  min nya tvättmaskin är GRYMM jag älskar den ;)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Görel

Jag väntar med spänning på att få se vad du har shoppat!!! Ha en skön fredagkväll!

Postat av: Petra

Ha ha hoppas dörrarna blev klara då;-)shit vilken god sushi de var faktiskt den bästa nästa gång e de jag som tar 12 bit;-)kraaam

2008-08-22 @ 21:02:51
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Pinky Webshop

Hej!



Har du fått hem öronhängena? :-)

2008-08-23 @ 01:24:53
URL: http://pinkywebshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback