- små blommigt till hösten

Småblommig tunika  från Vila


- Hemkommen efter en runda på stan  och diverse affärer hahaha fan Malin har kört runt oss överallt ;)
Tack älskade vän.


Fick med mig en massa fint hem ;)
Mest till barnen för ovanligheten skull eller inte ;).


Fin blommig Tunika / kort klänning som ska bäras i höst till mörka strumpbraller och mina skinn stövlar
läckert.



Mitt ena ljus brinner fortfarande för Nikita.
Älskade vän.
Askan kommer hem till mamam sen och dom ska begrava henne i trädgården ( så vackert ).

Fick lov åka in till stan för att skingra tankarna
sluta tänka på Nikita
 känns som om sorgen bara ombonar ens kropp och man blir alldeles matt av all gråt :(




ska ladda ur kameran.


På återseende ;)


chiao

Kommentarer
Postat av: Petra

Tråkigt med hunden hoppas du återhämtar dig snart.Fint du shoppat då.Vi måste ju ses så du får dressen till Bambi oxå kraaam

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : ja verkligen inge kul alls .Mamam och min låtsas pappa har skämt bort hon nu det sista dygnet,

Tack ang shoppingen komer lite mer hiihihi .



Jaaaaa jag vet fika och busa med kidsen )

2008-08-11 @ 22:02:38
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback